Кошик
3 відгуків
вул. Копилівська 17/19, Київ, Україна
+380 (97) 099-51-10
+380 (73) 484-42-46
+380 (66) 074-63-64
Укрстеля - український виробник металевих стель!

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія Укрстеля керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. Повернення та обмін товарів належної якості. 1)Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: •товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.; •товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; •збережені всі ярлики і заводське маркування; •товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. 2) Повернення товарів здійснюється на склад, розташований за адресою: м.Київ, вул.Машиністівська, 10. 3) Транспортні витрати в разі обміну та повернення: вартість доставки оплачується клієнтом. 4) Кошти за повернені товари належної якості повертаються на розрахунковий або картковий рахунок клієнта протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання товару та складання акту продавцем. Повернення та обмін товарів неналежної якості. 1) Повернення товарів неналежної здійснюється за умови складання акту невідповідності клієнтом та узгодження з продавцем. 2) Повернення товарів здійснюється на склад, розташований за адресою: м.Київ, вул.Машиністівська, 10. 3) Транспортні витрати при поверненні товарів неналежної якості (виробничий брак, не ті товари, що замовляли): вартість доставки оплачується продавцем. 4) Транспортні витрати при поверненні товарів неналежної якості (пошкодження при транспортуванні): вартість доставки оплачується компанією-перевізником. 5) Кошти за повернені товари неналежної якості повертаються на розрахунковий або картковий рахунок клієнта протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання товару та складання акту продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner